26/11/08

Jaume Sarramona: "Habitualment, quan sentim un diàleg entre professionals de l’educació, el que sentim són parers en una mateixa direcció"

Presentació del llibre Qui té raó? Al Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats de Catalunya

El llibre Qui té raó? El permanent debat dialèctic en l’educació, de Jaume Sarramona, es va presentar el dimarts 25 de novembre al Col·legi Oficial de Doctors I Llicenciats de Catalunya.
La roda de premsa-presentació va comptar amb la presència d’Enric Roca, coordinador general de la iniciativa edu21, impulsada pel Centre d’Estudis Jordi Pujol.
L’autor, Jaume Sarramona, va parlar d’allò que el va portar a escriure el llibre:
"Vaig començar a escriure aquest llibre coincidint amb una d’aquestes ofertes tan temptadores que fa l’Administració de prejubilar-se o semijubilar-se."
"Recordo un debat en què professors amb visions confrontades ens discutíem, i jo vaig proposar de fer-ne un llibre, en què es recollissin els parers pretesament antagònics. Però no em van acceptar la idea, i em van quedar ganes de fer-lo jo mateix, intentant recollir tots els parers en boca de dos suposats interlocutors."
"Habitualment, quan sentim un diàleg entre professionals de l’educació, el que sentim és parers en una mateixa direcció. És més difícil de veure’ls confrontats. O sents unes opinions, o ens sents unes altres."
"M’ho he passat molt bé escrivint aquest llibre, i voldria que vosaltres també en gaudíssiu llegint-lo."